Oana Roman le dă replica celor care o critică din cauza kilogramelor în plus: “Aș putea fi lejer top-model”

Oana Roman primește constant critici din cauza kilogramelor în plus. Unii o acuză că nu are suficientă voință să țină o dietă, alții îi sugerează să-și facă operație de micșorare a stomacului, iar a treia categorie de oameni nici n-o acuză, nici nu-i fac sugestii, ci pur și simplu proiectează asupra ei o ploaie de jigniri, condamnând-o pentru faptul că e complet nepăsătoare cu imaginea ei.

Cert este că Oana este împăcată cu greutatea pe care o are. Care, susține ea, nici nu este mult peste limita admisă. Într-un interviu mai vechi, vedeta susținea că are 1,74 m și ar trebui să aibă undeva la 65 kg, dar că, totuși, nu are foarte multe kilograme peste această greutate.

Oana Roman nu-și dorește să aibă dimensiuni de manechin
În plus, sublinia ea, oamenii nu o cunosc în viața reală, ci de la televizor, iar televizorul “îngrașă” cel puțin 10 kg: “Oamenii ăștia care vorbesc despre mine nu mă cunosc, nu știu cum arăt eu. Ei au o problemă cu mine, Oana Roman, pentru că mai sunt persoane publice supraponderale în România cu duiumul, dar nu se ia nimeni de ele. Eu nu-mi doresc să arăt ca astea care prezintă moda pe scenă și au 40 de kile îmbrăcate”, declara Oana într-un interviu pentru revista Ciao!

Oana Roman nu vrea să mai fie acuzată că este grasă
Recent, vedeta a postat pe Instagram o poză reprezentând un model internațional cu forme voluptuoase: “Doamna este manechin pentru Dolce Gabbana! Ultima colecție! Să nu mai aud pe nimeni că mă face grasă! :)))))) Aș putea fi lejer top-model! Bașca faptul că am brațele si picioarele mult mai subțiri! Am zis!!!”, a fost comentariul Oanei la poza postată.

DISTRIBUIE ARTICOLUL
Loading...

Avram