”Celebritatea” Vulpiței din Vaslui esste legată, indiscutabil, de emisiunea ”Acces Direct”, moderată de Mirela Vaida. În această emisiunea a început povestea televizată a soților Stegaru, iar controversele s-au ținut lanț și, în ultimă instanță, au contribuit la creșterea audienței.
Mirela Vaida recunoașate că încă se întreabă cum de a ”prins” atât de bine povestea Vulpiței din Vaslui și este de pprere că succesul i se datorează acesteia. Și asta în pofida faptului că totul a debutat cu o… minciună spusă de Vulpiță, cea referitoare la un viol a cărui victimă ar fi fost. Dar iată că problemele Vulpiței i-au determinat pe mulți telespectatori să nu rateze emisiunea, chiar dacă s-a ajuns și la reclamații trimise către CNA sau amenzi.
”Asta mă întreb şi eu în fiecare zi. Nu ne-am așteptat să prindă povestea ei, cred că autenticitatea acestei istorii, spusă pe înțelesul tuturor, este succesul acestei Vulpițe. Noi aducem oameni ca ei mereu la Acces Direct. Este o emisiune cu preponderenţă despre oamenii simpli, cu probleme ca ale lor, despre care nu se ştie mare lucru sau care nu primesc ajutor. Cazul Vulpiţei a fost un fenomen pe care nu mi-l pot explica, sau poate că pot, aşa cum şi-l explică fiecare român”, spune Mirela Vaida.
”Ce a reuşit Vulpiţa este inexplicabil”
Mirela Vaida spune că de 14 săptămâni se află pe primul loc în clasamentul audienței cu emisiune ”Acces Direct”, iar ceea ce a ”reușit” Vulpița din Vaslui este ”inexplicabil”. Lumea vrea să afle amănunte despre Veronica și Viorel Stegaru, chiar dacă au trecut deja 3 luni de când aceștia au apărut prima oară pe post.
”E vorba despre povestea lor. Care a început cu o minciună din partea Vulpiţei şi care a dezvoltat apoi o întreagă telenovelă în faţa telespectatorilor, care s-au adunat în număr de milioane în fiecare zi. După 3 luni, lumea încă este interesată de ei. Ce a reuşit Vulpiţa este inexplicabil. Nişte oameni simpli care şi-au complicat viaţa într-un mod la care nu se aştepta nimeni. Că lumea se uită, ne-o arată cifrele. Suntem lideri incontestabili de audiență de 14 săptămâni, pe toate segmentele de public”, a declarat Mirela Vaida pentru viva.ro.
DISTRIBUIE PE: