Alimente care desfunda arterele in mod natural si ne protejeaza impotriva accidentului vascular cerebral si atacului de cord

Exista pe piata sucuri, piureuri si multe bauturi de detoxifiere pentru a ajuta la buna functionare a organismului insa natura ne-a oferit, de asemenea, alimente care au aceleasi puteri, in mod natural. Aceste 10 alimente pot ajuta la desfundarea arterelor si au rolul de a va proteja inima!

1. Avocado
In loc sa folositi maioneza la burger sau in sandvis, consumati avocado. Studiile au aratat ca un consum zilnic de avocado scade colesterolul. Iar un colesterol bun este cel care ajuta la eliminarea grasimilor de pe artere.

2. Sparanghel
Sparanghelul este un aliment care curata arterele in mod natural. Acesta ajuta la scaderea tensiunii arteriale si poate preveni formarea cheagurilor de sange, care pot provoca boli cardiovasculare. Aceasta leguma este plina de fibre si minerale si contine o lista lunga de vitamine precum: K, B1, B2, C si E.

3. Rodie
Acest fruct contine fitochimicale care actioneaza ca antioxidanti pentru a proteja mucoasa arterelor impotriva deteriorarii. Sucul de rodie stimuleaza productia de oxid nitric in organism, substanta care ajuta la fluidizarea sangelui si la mentinerea sanatatii arterelor!

4. Broccoli
Fie ca va place sau nu, broccoli este bogat in vitamina K, care ajuta la pastrarea calciului si previne deteriorarea arterelor. Este, de asemenea, plin de fibre, care pot ajuta la scaderea tensiunii arteriale si nivelului de colesterol.

5. Turmeric
Acest condiment este un puternic anti-inflamator. Acesta actioneaza pentru a reduce inflamatia, care este o cauza majora a arterosclerozei (rigidizarea arterelor). Adaugarea turmericului in dieta dumneavoastra poate reduce deteriorarea peretilor arteriali, scazand sansele formarii unui cheag de sange

6. Curmal japonez (persimonul)
Persimonele sunt pline de antioxidanti si polifenoli, care au rolul de a scadea colesterolul negativ si trigliceridele. Sunt, de asemenea, o sursa excelenta de fibre, care ajuta la reglarea tensiunii arteriale si la mentinerea sanatatii arterelor.

7. Spirulina
S-ar putea sa sune un pic ciudat, dar aceste alge albastre-verzi ajuta la reglarea nivelului de lipide din sange. Spirulina este, de asemenea, o sursa de protein; ea contine aminoacizi esentiali necesari organismului pentru mentinerea sanatatii optime. Aceasta poate ajuta la relaxarea peretilor arteriali si la stabilizarea tensiunii arteriale, in timp ce echilibreaza nivelului grasimilor din sange.

8. Scortisoara
Acest condiment delicios poate ajuta la reducerea nivelului de colesterol si previne acumularea de grasimi pe artere. Scortisoara este plina de antioxidanti care imbunatatesc sanatatea cardiovasculara prin protejarea sangelui de oxidare. Presarati scortisoara in cafea, pe painea prajita sau pe alte alimente pentru un gust aromat si pentru a beneficia de proprietatile sale uimitoare.

9. Merisoarele
Merisoarele sunt un alt aliment bogat in antioxidanti care pot reduce colesterolul negativ si pot creste nivelul colesterolului bun. De fapt, un consum regulat de suc de merisoare poate ajuta la reducerea riscului general de boli de inima cu pana la 40%!

10. Ceaiul verde
Ceaiul verde contine un nivel ridicat de catehine, care impiedica absorbtia colesterolului in timpul digestiei. Daca beti o ceasca sau doua in fiecare zi din acest ceai, puteti contribui la imbunatatirea nivelului lipidelor din sange si la reducerea blocajul arterial. Ceaiul verde confera metabolismului dumneavoastra un impuls natural, care va poate ajuta la pierderea in greutate si la mentinerea sanatatii cardiovasculare.

Sursa: depoveste.online

DISTRIBUIE ARTICOLUL
Loading...